Regulamin pralni dywanów

1. Zamówienia przyjmujemy telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.

2. Zamówienia wykonujemy według cennika umieszczonego na stronie internetowej.

3. Ceny podane na stronie są cenami brutto, i zawierają koszty dostawy. Na życzenie wystawiamy faktury VAT.

4. Opłata za usługę pobierana jest w całości przy odbiorze przedmiotu zlecenia.

5. Termin wykonania usługi wynosi od 4 do 7 dni.

6. Pralnia zastrzega sobie prawo wydłużenia terminu wykonania usługi.

7. Pralnia ma prawo odmówić wykonania usługi.

8. Pralnia nie odpowiada za rzeczy znajdujące się w dywanie.

9. Pralnia nie gwarantuje całkowitego usunięcia plam, a w szczególności z: bejcy, rdzy, farb, odbarwień, przebarwień pochodzenia spożywczego (napojów gazowanych, soków, wina), brązowych przebarwień na jucie, plam po kawie, herbacie lub zacieku po zalaniu oraz innych silnych barwników (tanina, tłuszcze, napoje energetyzujące), przebarwienia po moczu.

10. Dywany są prane metodą na wskroś na mokro. Klient wyraża na to zgodę niezależnie od wskazań na etykiecie dywanu.Dywany, na których brakuje etykiety z informacją o sposobie czyszczenia oraz o rodzaju dywanu, przyjmowane są wyłącznie na odpowiedzialność klienta.

11. Dywany klejone, podklejane, usztywniane mączką kostną mogą ulec rozklejeniu – Pralnia nie ponosi odpowiedzialności za tego typu dywany – Klient oddaje je do prania wyłącznie na własną odpowiedzialność mając świadomość, że dywan może ulec rozklejeniu.

12. Po wykonaniu usługi prania na dywanie w miejscach intensywnie użytkowanych mogą pozostać wyraźne ślady będące wynikiem bieżącego użytkowania – przetarcia, odbarwienia, rozprucia runa itp.

13. Przy oddawaniu dywanu do pralni, klient zobowiązany jest poinformować obsługę o wszelkich nietypowych zabrudzeniach dywanu, takich jak mocz, wymiociny czy pleśń.

14. Klient zobowiązany jest również do poinformowania obsługi punktu o wcześniejszym czyszczeniu dywanu ręcznie (środkami typu Wanish, Dywan Lux, itp.) oraz o ewentualnych uszkodzeniach.

15. Każdy dywan o wymiarach nie przekraczających 1m2 liczony jest jak 1m2.

16. Dywany odbieramy osobiście z Warszawy i okolic.

17. Reklamacje przyjmujemy do 48 godzin od dostarczenia przesyłki. Pralni przysługuje 7 dni na rozpatrzenie reklamacji.

18. Wymienione wyżej zdarzenia nie stanowią wad, za które Pralnia odpowiada, na co klient wyraża zgodę.

19. Złożenie zamówienia przez klienta  telefonicznie lub przez internet oznacza akceptację w całości  regulaminu.

Pobierz regulamin prania dywanów w PDF