Regulamin prania mebli tapicerowanych

  1. Zamówienia przyjmujemy telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  2. Zamówienia wykonujemy według cennika umieszczonego na stronie internetowej cleanlife.pl.
  3. Ceny podane na stronie są cenami brutto. Na życzenie wystawiamy faktury VAT.
  4. Minimalna kwota usługi prania 100 zł.
  5. Ceny zawarte w cenniku nie zawierają żadnych ukrytych kosztów.
  6. Firma ma prawo odmówić wykonania usługi.
  7. Firma nie odpowiada za ukryte wady (wady konstrukcyjne, wady dotyczące złego farbowania, użycia niewłaściwego kleju). Nie bierzemy odpowiedzialności za szkody powstałe na skutek wad ukrytych w przyjętych przedmiotach lub nieodpowiedniej jakości materiałów, za odklejenie tkaniny od warstwy usztywniającej, załamania usztywnienia, ubytków barwnika, połysku, zmianę elastyczności wyrobów, powstania przebarwień oraz szkody powstałe na skutek błędnej informacji umieszczonej przez producenta mabla.
  8. Firma nie gwarantuje całkowitego usunięcia plam, a w szczególności z: bejcy, rdzy, farb, odbarwień, przebarwień pochodzenia spożywczego (napojów gazowanych, soków, wina), brązowych przebarwień na jucie, plam po kawie, herbacie lub zacieku po zalaniu oraz innych silnych barwników (tanina, tłuszcze, napoje energetyzujące), przebarwienia po moczu i pleśńi.
  9. Opłata za usługę pobierana jest po wykonaniu zlecenia.
  10. Reklamacje przyjmujemy do 48 godzin od dostarczenia przedmiotu zlecenia do klienta drogą e-mail. Pralni przysługuje 14 dni na rozpatrzenie reklamacji.
  11. Zgłoszenie reklamacji nie powoduje zawieszenia obowiązku zapłaty za usługę.
  12. Pokwitowanie zlecenia oznacza akceptację w całości regulaminu.